FAQ: najčastejšie otázky
Predtým ako nám zavoláte alebo napíšte, skúste nájsť svoju odpoveď tu.
Aký spôsob dopravy si môžem vybrať pre doručenie?
Môžete si vybrať zo štyroch spôsobov doručenia. Ak si vyberiete doručenie kuriérom SPS, balíček by mal byť u vás nasledujúci pracovný deň po expedovaní. Ak ste objednávku realizovali v piatok, cez víkend, štátne sviatky, či dni pracovného pokoja, tovar bude doručený nasledujúci pracovný deň po expedovaní. Ak si vyberiete Slovenskú poštu, balíček bude doručovaný v pracovné dni priamo na Vašu adresu. V prípade neúspešného doručenia je balík uložený na pošte. Ďalším spôsobom je doručenie na viac ako 1300 výdajných miest Packety (Zásielkovne).
Aká je cena poštovného?
Doprava pri objednávkach tovaru nad 50€ je ZADARMO. Pri objednávkach do 50€ platíte v prípade doručenia kuriérom 3,49€, pri doručení cez Packetu je to 2,99€, pri doručení cez Slovenskú poštu 3,99€.
Ako rýchlo mi bude tovar doručený?
Objednaný tovar zvyčajne doručíme do 48 hodín. Doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti SPS, Packety alebo Slovenskej pošty. Doručovanie prebieha len v pracovné dni. Objednávky prijaté cez víkend alebo štátne sviatky sú spracované nasledujúci pracovný deň. O vyexpedovaní tovaru ste vždy informovaní emailom.
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?
Ponúkame niekoľko spôsobov platby za objednaný tovar. Môžete využiť platbu na dobierku, kedy za tovar zaplatíte priamo kuriérovi v hotovsti alebo platobnou kartou pri doručení balíka. Uhradiť objednávku je možné aj prostredníctvom bankového prevodu. Rýchlo, pohodlne a bezpečne môžete platiť online aj platobnou kartou. Je to jeden z najobľúbenejších a najvyužívanejších spôsobov platby za tovar v internetových obchodoch. Pri platbe na dobierku zaplatíte 0,99€. Ostatné spôsoby platieb sú ZADARMO.
Ako zistím stav objednávky a kedy mi balíček príde?
Je to jednoduché. Ihneď ako je tovar z nášho skladu expedovaný, dostanete potvrdzujúci email s informáciou o termíne dodania. V prípade dodania cez kuriérsku spoločnosť SPS je súčasťou emailu aj link pre sledovanie stavu Vašej zásielky. Pri osobnom odbere vás informujeme emailom o pripravení objednávky v predajni na vyzdvihnutie. Stav svojej objednávky môžete sledovať aj po prihlásení sa do Vášho profilu.
Je potrebné sa zaregistrovať, aby som si mohol objednať tovar?
Pre nákup v našom internetovom obchode nie je potrebná registrácia, môžete svoj nákup dokončiť aj bez vytvorenia účtu. Prichádzate ale o možnosť využiť výhody, ako je informovanosť o novinkách, akciách a trendoch v našom obchode cez pravidelný emailový newsletter, sledovanie stavu objednávky, prehľad Vašich predošlých objednávok.
Čo mám urobiť v prípade, že som zabudol heslo a neviem sa prihlásiť do svojho účtu?
Nevadí, stačí ak pri prihlásení zadáte Vašu emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii a my Vám automaticky vygenerujeme a zašleme nové na Váš email.
Ako najlepšie vyberiem správnu veľkosť?
Pri každom produkte máte možnosť kliknúť a zobraziť "Tabuľku veľkostí", v ktorej nájdete základné rozmery a parametre pre výber správnej veľkosti. Pri niektorých druhoch oblečenia uvádzame aj viac detailov pre správny výber veľkosti.
Čo mám urobiť v prípade, že objednaný tovar veľkostne nesedí?
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. Podmienkou je vrátenie tovaru nového, nepoužitého, označeného štítkami a bez známok opotrebovania.
Platím za vrátenie tovaru?
Áno, všetky náklady súvisiace s vrátením tovaru hradí objednávateľ.